Dodatkowe moduły biznesowe - dopasowujesz do siebie nowe funkcjonalności

Świadomość indywidulanych, zróżnicowanych potrzeb naszych Klientów skłoniła nas do utworzenia szerokiej oferty wtyczek oraz modułów biznesowych, wzbogacających platformę Plus Workflow o dodatkowe funkcjonalności. Ułatwiają one zarówno codzienną pracę w systemie, jak i integrują się z wybranymi procesami, co pozwala spełnić specyficzne wymagania branżowe. Dzięki temu nasi Klienci mogą osiągnąć jeszcze wyższy poziom efektywności i elastyczności organizacyjnej, a także lepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.

Istotne jest to, że wtyczki i moduły usprawniają nie tylko pracę wewnątrz systemu Plus Workflow, ale również integrują się z zewnętrznymi platformami, takimi jak Ministerstwo Finansów, Krajowy System e-Faktur, system e-Doręczeń, Autenti, DocuSign czy z popularnymi bankami.

moduly 3

Jak to działa?

Funkcje wdrożonych wtyczek najczęściej dostępne są w opcjach wybranych procesów. Na przykład, przy implementacji modułu Plus NIP Checker, użytkownik może sprawdzić status podatnika VAT w w wykazie podatników VAT Ministerstwa Finansów. Wystarczy, że zaznaczy on odpowiednią opcję na etapie rejestracji nowego dokumentu kosztowego, a system automatycznie pobierze dane
i zweryfikuje kontrahenta.

Zakres funkcjonalności oferowanych przez nas modułów przedstawiony został poniżej, jeśli chcesz jednak poznać więcej szczegółów – nie wahaj się i skontaktuj się z nami!

moduly

Poznaj dodatkowe moduły biznesowe

Praca zdalna i mobile

Plus Workflow Mobile – aplikacja na urządzenia mobilne pozwalająca na realizację procesów biznesowych na smartfonach, bądź tabletach. Platforma Plus Workflow w wersji mobilnej. Dla kogo: dla każdego, kadra zarządzająca, pracownicy mobilni, kierowcy, sprzedaż.

Plus Mobile Scan – aplikacja na urządzenia mobilne pozwala na skanowanie i podłączanie obrazów dokumentów do systemu Plus Workflow. Dla kogo: wszyscy

Użytkowe

Plus Tree – pozwala na prezentację danych w postaci drzewa. Wizualizacja powiązań między dokumentami.

Plus Label Printer – generowanie kodów etykiet na podstawie danych z formularza/procesu.

Plus Restore – umożliwia przywrócenie zakończonych procesów do wybranego etapu, celem wznowienia pracy nad zadaniem. Dla kogo: administrator systemu

Plus Change User Logins – pozwala w łatwy sposób zmienić nazwy loginów użytkowników
w systemie, bazując na pliku .xls. Dla kogo: administracja

Plus WebScan – umożliwia ręczne skanowanie dokumentów podczas realizacji zadania w procesie. Współpracuje z urządzeniami posiadającymi sterownik Twain. Dla kogo: wszyscy

Biuro i administracja

Plus CSV Data Source – pozwala na obsługę operacji źródła danych na plikach CSV (ich odczytywanie, przetwarzanie). Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus Excel Data Source – zawiera implementację źródeł danych operujących na arkuszach kalkulacyjnych, takich jak .xls, .xlsx i pochodne. Umożliwia ich obsługwanie i edytowanie. Dla kogo: zintegrowane systemy.

Plus Word – umożliwia dodawanie nowych wersji dokumentów do systemu Plus Worklflow bezpośrednio z poziomu Microsoft Word. Dla kogo: wszyscy

Plus Office 365 – pozwala na integrację systemu z Office 365, umożliwiając jednoczesną pracę na wybranym dokumencie, poza Plus Workflow.

Plus PDF Transfer – pozwala na projektowanie szablonów dokumentów w celu odczytu danych z plików PDF. Dla kogo: wszyscy

Plus OCR – umożliwia automatyczny odczyt danych z faktury przez system. Dla kogo: wszyscy

Plus OCR Teacher – pozwala na douczenie silnika OCR rozpoznawania nowych znaków. Dotyczy OCR świadczonego przez Symfonia.pl. Dla kogo: wszyscy

Plus Barcode Reader – umożliwia masowe skanowanie i separowanie dokumentów za pomocą kodów kreskowych lub kodów QR, korzystając z urządzeń wielofunkcyjnych. Dla kogo: wszyscy

Plus Directory Monitor – umożliwia archiwizowanie oraz przesyłanie dokumentów zapisanych przez urządzenia wielofunkcyjne lub systemy zewnętrzne do systemu obiegu dokumentów w Plus Workflow. Samodzielnie monitoruje katalogi sieciowe. Dla kogo: wszyscy

Plus Rewrite Data Between Data Sources – umożliwia sprawne przepisanie danych pomiędzy dwoma różnymi źródłami. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus eNadawca – pozwala na wysyłkę przesyłek za pośrednictwem usługi eNadawca Poczty Polskiej. Dla kogo: wszyscy

Plus eDoręczenia – umożliwia wysyłanie i odbieranie korespondencji za pośrednictwem systemu eDoręczeń. Dla kogo: wszyscy

HR

Plus Business Trip – pozwala na rozliczanie delegacji pracowniczych bezpośrednio w systemie, bazując na stawkach zgodnych z polskim prawem (diety krajowe i zagraniczne, waloryzacja). Wymagany wdrożony proces delegacji. Dla kogo: wszyscy

Plus OSM – umożliwia importowanie i aktualizację struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa (użytkowników systemu) ze źródła zewnętrznego. Dla kogo: wszyscy

Księgowość i finanse

Plus KSEF – usprawnia komunikację z Krajowym Systemem e-Faktur w zakresie wysyłania i odbierania faktur ustrukturyzowanych bezpośrednio w systemie Plus Workflow. Dla kogo: wszyscy, w szczególności działy finansów i księgowości, administracji

Plus PZ – umożliwia łączenie faktur magazynowych z dokumentami przyjęcia zewnętrznego lub zamówieniami. Dla kogo: wszyscy

Integracja z ERP, CRM

Plus SAP DataSource – umożliwia wymianę danych pomiędzy systemami SAP i Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus SOAPDataSource –  pozwala na wymianę danych z udostępnionymi webserwisami SOAP. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus XML DataSource – umożliwia obsługę dokumentów w formacie XML. Dla kogo: zintegrowane systemy

PLus ADDataSource – zawiera implementację źródła danych operującego na usłudze katalogowej Active Directory. Umożliwia komunikację pomiędzy obydwoma systemami. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus RPA WebDataSource – pozwala na automatyzację zadań wykonywanych w przeglądarce internetowej przekazując dane pomiędzy nią a systemem Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus OptimaIntegrator – integruje system Plus Workflow z systemem CDN Optima w zakresie wprowadzania faktur kosztowych do rejestru VAT. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus RestDataSource –  umożliwia wymianę danych z udostępnionymi webserwisami restowymi. Dla kogo: zintegrowane systemy

Podpis elektroniczny

Plus Autenti Integrator – pozwala na wymianę danych pomiędzy systemem Plus Workflow
a platformą Autenti. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus DocuSign – pozwala na wymianę danych pomiędzy systemem Plus Workflow a platformą DocuSign. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus eSignature – umożliwia podpisywanie danych oraz dokumentów kluczem kwalifikowanym lub pieczęcią kwalifikowaną (Szafir/Certum) w ramach procesów realizowanych w systemie Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus BiometricSignature – pozwala na podpisywanie dokumentów elektronicznych przy wykorzystaniu podpisu odręcznego za pomocą urządzeń Wacom. Dla kogo: wszyscy

Projektowe

Plus Slack Integrator – integruje system Plus Workflow z komunikatorem internetowym Slack w zakresie przesyłania wiadomości. Dla kogo: zintegrowane systemy

Webowe

Plus FTP Client – umożliwia przesyłanie plików za pośrednictwem usługi FTP (Protokołu Transferu Plików). Dla kogo: administracja

Ecommerce

Plus OCI – pozwala na przepisywanie koszyka zakupów z zewnętrznych systemów e-commerce
(np. sklepów) do tabeli zapotrzebowań sytemu Plus Workflow przy wykorzystaniu OCI. Wymagany wdrożony proces zapotrzebowań. Dla kogo: wszyscy

Integracja z bankami

Plus Credit Agricole Integrator

Plus Santander Integrator

Plus PKO Integrator

Plus eVault Integrator

Plus mBank Integrator

Plus BNP Paribas Integrator

Moduł na czasie: KSEF

Plus KSeF to nowoczesna wtyczka stworzona z myślą o wsparciu przedsiębiorstw
w zarządzaniu e-fakturami zgodnie z wymogami Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Nasze rozwiązanie automatyzuje proces wystawiania, przesyłania
i archiwizacji faktur elektronicznych, zapewniając pełną zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi.

var www clients client1 web1 web application cache images aW0vYmxvZy8yMDIyL0tTZUYyLWJsb2cuanBn
email notification woman hand on the computer lap 2023 11 27 05 04 08 utc 1080x675 1

e-Doręczenia

Plus e-Doręczenia to innowacyjny moduł zaprojektowany w celu wspierania przedsiębiorstw w zarządzaniu elektroniczną korespondencją, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Nasze rozwiązanie automatyzuje proces wysyłania, odbierania i archiwizowania e-dokumentów, a także wyszukiwania adresów
e-Doręczeń i usuwania wiadomości, gwarantując bezpieczną i efektywną komunikację z podmiotami publicznymi.