Plus Workflow jest kompleksowym narzędziem usprawniającym pracę przedsiębiorstw i działów finansowo-księgowych na terenie całego kraju. Digitalizujemy procesy związane z obsługą dokumentacji kosztowej oraz administracyjnej, znacznie skracając czas ich realizacji – nawet o 50%! Nasze rozwiązania obejmują m.in. zarządzanie fakturami zakupu, automatyzację procesu płatności czy działania związane z budżetowaniem. Dzięki temu jesteśmy w stanie nie tylko zwiększyć bezpieczeństwo najważniejszych operacji przedsiębiorstw finansowych, ale także zapewnić im transparentność w zakresie kontroli kosztów oraz monitorowania wydatków i wszelkich przepływów pieniężnych.
Rozwiązania dla finansów
i księgowości
Na co dzień wspieramy działy finansów i księgowości automatyzując szereg codziennych procesów. Od obiegu faktur czy zarządzania budżetem po archiwizację, zgodność z KSEF i wiele innych. Plus Workflow to szereg aplikacji
z obszaru finansów i księgowości.
Jak możemy Ci pomóc?
W naszej ofercie znajdują się zarówno gotowe do wdrożenia procesy oraz moduły poszerzające zakres funkcjonalności systemu, jak i możliwość ich indywidualnego zaprojektowania, zgodnie z potrzebami i strukturą Twojej firmy. Dla działów finansowo-księgowych oznacza to pełną elastyczność w dostosowywaniu narzędzi do specyficznych wymagań związanych z zarządzaniem dokumentami kosztowymi, budżetami czy inwestycjami, co pozwala na precyzyjne dopasowanie Plus Workflow do unikalnych potrzeb i procedur finansowych Twojej organizacji.
Wspieramy finanse i księgowość w następujących obszarach:
- Kredyty i pożyczki
- Obsługa faktur
- Obsługa płatności i rozliczeń
- Zarządzanie budżetem
- Inwestycje
- Projekty zewnętrzne i wewnętrzne
- Archiwizacja
- Komunikacja z instytucjami publicznymi
Dzięki naszej platformie zyskasz pełną kontrolę nad procesami finansowo-księgowymi oraz zminimalizujesz ryzyko wystąpienia błędów, niedopatrzeń czy zagubienia firmowej dokumentacji. W celu ułatwienia codziennej pracy naszych klientów, Plus Workflow automatycznie wykryje również niepoprawnie wprowadzone dane, a nawet samodzielnie odczyta zawartość dokumentu czy zweryfikuje potencjalnego kontrahenta w bazie Ministerstwa Finansów.
Najczęściej wybierane procesy:
- Obsługa faktur zakupu
- Automatyzacja obsługi faktur i płatności
- Archiwizowanie dokumentacji klientów
- Obsługa wniosków kredytowych
- Obsługa i rozliczanie zaliczek
- Proces budżetowania
- Proces inwestycji i projektów
- Moduł Plus KSEF
- Moduł Plus PZ
- Wtyczki integrujące z bankami