Zapewnienie odpowiednich środków i sprzętu czy sprawnej komunikacji pomiędzy pacjentami i placówkami to tylko kilka z licznych zadań, z którymi mierzą się na co dzień placówki medyczne – od koncernów farmaceutycznych, poprzez laboratoria diagnostyczne, na szpitalach i przychodniach kończąc.
Ważne jest zapewnienie płynności w przepływie informacji, integracja różnych systemów, jak również dostępność we wszystkich placówkach. Z tego względu niezbędne jest wdrażanie rozwiązań klasy BPM, które pozwolą na sprawne zarządzanie procesami wewnętrznymi branży medycznej, od przechowywania danych pacjentów, przez zamawianie niezbędnego sprzętu i materiałów, na alertach jakości kończąc.
- Alerty jakości
- Elektroniczny obieg dokumentów i faktur
- Podpisywanie zgód pacjentów
- Proces generowania specyfikacji gotowego wyrobu
- Proces dopuszczenia surowca
- Proces ponownej kontroli surowca
- Proces zmiany receptury
- Proces wycofania wyrobu
- Proces zamówień gabinetowych
- Proces wewnętrznego protokołu reklamacji