Dodatkowe moduły biznesowe - dopasowujesz do siebie nowe funkcjonalności

Świadomość indywidulanych, zróżnicowanych potrzeb naszych Klientów skłoniła nas do utworzenia szerokiej oferty wtyczek oraz modułów biznesowych, wzbogacających platformę Plus Workflow o dodatkowe funkcjonalności. Ułatwiają one zarówno codzienną pracę w systemie, jak i integrują się z wybranymi procesami, co pozwala spełnić specyficzne wymagania branżowe. Dzięki temu nasi Klienci mogą osiągnąć jeszcze wyższy poziom efektywności i elastyczności organizacyjnej, a także lepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.

Istotne jest to, że wtyczki i moduły usprawniają nie tylko pracę wewnątrz systemu Plus Workflow, ale również integrują się z zewnętrznymi platformami, takimi jak Ministerstwo Finansów, Krajowy System e-Faktur, system e-Doręczeń, Autenti, DocuSign czy z popularnymi bankami.

moduly 3

Jak to działa?

Funkcje wdrożonych wtyczek najczęściej dostępne są w opcjach wybranych procesów. Na przykład, przy implementacji modułu Plus NIP Checker, użytkownik może sprawdzić status podatnika VAT w w wykazie podatników VAT Ministerstwa Finansów. Wystarczy, że zaznaczy on odpowiednią opcję na etapie rejestracji nowego dokumentu kosztowego, a system automatycznie pobierze dane
i zweryfikuje kontrahenta.

Zakres funkcjonalności oferowanych przez nas modułów przedstawiony został poniżej, jeśli chcesz jednak poznać więcej szczegółów – nie wahaj się i skontaktuj się z nami!

moduly

Poznaj dodatkowe moduły biznesowe

Praca zdalna i mobile

Plus Workflow Mobile – aplikacja na urządzenia mobilne pozwalająca na realizację procesów biznesowych na smartfonach, bądź tabletach. Platforma Plus Workflow w wersji mobilnej. Dla kogo: dla każdego, kadra zarządzająca, pracownicy mobilni, kierowcy, sprzedaż.

Plus Mobile Scan – aplikacja na urządzenia mobilne pozwala na skanowanie i podłączanie obrazów dokumentów do systemu Plus Workflow. Dla kogo: wszyscy

Użytkowe

Plus Tree – pozwala na prezentację danych w postaci drzewa. Wizualizacja powiązań między dokumentami.

Plus Label Printer – generowanie kodów etykiet na podstawie danych z formularza/procesu.

Plus Restore – umożliwia przywrócenie zakończonych procesów do wybranego etapu, celem wznowienia pracy nad zadaniem. Dla kogo: administrator systemu

Plus Change User Logins – pozwala w łatwy sposób zmienić nazwy loginów użytkowników
w systemie, bazując na pliku .xls. Dla kogo: administracja

Plus WebScan – umożliwia ręczne skanowanie dokumentów podczas realizacji zadania w procesie. Współpracuje z urządzeniami posiadającymi sterownik Twain. Dla kogo: wszyscy

Biuro i administracja

Plus CSV Data Source – pozwala na obsługę operacji źródła danych na plikach CSV (ich odczytywanie, przetwarzanie). Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus Excel Data Source – zawiera implementację źródeł danych operujących na arkuszach kalkulacyjnych, takich jak .xls, .xlsx i pochodne. Umożliwia ich obsługwanie i edytowanie. Dla kogo: zintegrowane systemy.

Plus Word – umożliwia dodawanie nowych wersji dokumentów do systemu Plus Worklflow bezpośrednio z poziomu Microsoft Word. Dla kogo: wszyscy

Plus Office 365 – pozwala na integrację systemu z Office 365, umożliwiając jednoczesną pracę na wybranym dokumencie, poza Plus Workflow.

Plus PDF Transfer – pozwala na projektowanie szablonów dokumentów w celu odczytu danych z plików PDF. Dla kogo: wszyscy

Plus OCR – umożliwia automatyczny odczyt danych z faktury przez system. Dla kogo: wszyscy

Plus OCR Teacher – pozwala na douczenie silnika OCR rozpoznawania nowych znaków. Dotyczy OCR świadczonego przez Symfonia.pl. Dla kogo: wszyscy

Plus Barcode Reader – umożliwia masowe skanowanie i separowanie dokumentów za pomocą kodów kreskowych lub kodów QR, korzystając z urządzeń wielofunkcyjnych. Dla kogo: wszyscy

Plus Directory Monitor – umożliwia archiwizowanie oraz przesyłanie dokumentów zapisanych przez urządzenia wielofunkcyjne lub systemy zewnętrzne do systemu obiegu dokumentów w Plus Workflow. Samodzielnie monitoruje katalogi sieciowe. Dla kogo: wszyscy

Plus Rewrite Data Between Data Sources – umożliwia sprawne przepisanie danych pomiędzy dwoma różnymi źródłami. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus eNadawca – pozwala na wysyłkę przesyłek za pośrednictwem usługi eNadawca Poczty Polskiej. Dla kogo: wszyscy

Plus eDoręczenia – umożliwia wysyłanie i odbieranie korespondencji za pośrednictwem systemu eDoręczeń. Dla kogo: wszyscy

HR

Plus Business Trip – pozwala na rozliczanie delegacji pracowniczych bezpośrednio w systemie, bazując na stawkach zgodnych z polskim prawem (diety krajowe i zagraniczne, waloryzacja). Wymagany wdrożony proces delegacji. Dla kogo: wszyscy

Plus OSM – umożliwia importowanie i aktualizację struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa (użytkowników systemu) ze źródła zewnętrznego. Dla kogo: wszyscy

Księgowość i finanse

Plus KSEF – usprawnia komunikację z Krajowym Systemem e-Faktur w zakresie wysyłania i odbierania faktur ustrukturyzowanych bezpośrednio w systemie Plus Workflow. Dla kogo: wszyscy, w szczególności działy finansów i księgowości, administracji

Plus PZ – umożliwia łączenie faktur magazynowych z dokumentami przyjęcia zewnętrznego lub zamówieniami. Dla kogo: wszyscy

Integracja z ERP, CRM

Plus SAP DataSource – umożliwia wymianę danych pomiędzy systemami SAP i Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus SOAPDataSource –  pozwala na wymianę danych z udostępnionymi webserwisami SOAP. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus XML DataSource – umożliwia obsługę dokumentów w formacie XML. Dla kogo: zintegrowane systemy

PLus ADDataSource – zawiera implementację źródła danych operującego na usłudze katalogowej Active Directory. Umożliwia komunikację pomiędzy obydwoma systemami. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus RPA WebDataSource – pozwala na automatyzację zadań wykonywanych w przeglądarce internetowej przekazując dane pomiędzy nią a systemem Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus OptimaIntegrator – integruje system Plus Workflow z systemem CDN Optima w zakresie wprowadzania faktur kosztowych do rejestru VAT. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus RestDataSource –  umożliwia wymianę danych z udostępnionymi webserwisami restowymi. Dla kogo: zintegrowane systemy

Podpis elektroniczny

Plus Autenti Integrator – pozwala na wymianę danych pomiędzy systemem Plus Workflow
a platformą Autenti. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus DocuSign – pozwala na wymianę danych pomiędzy systemem Plus Workflow a platformą DocuSign. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus eSignature – umożliwia podpisywanie danych oraz dokumentów kluczem kwalifikowanym lub pieczęcią kwalifikowaną (Szafir/Certum) w ramach procesów realizowanych w systemie Plus Workflow. Dla kogo: zintegrowane systemy

Plus BiometricSignature – pozwala na podpisywanie dokumentów elektronicznych przy wykorzystaniu podpisu odręcznego za pomocą urządzeń Wacom. Dla kogo: wszyscy

Projektowe

Plus Slack Integrator – integruje system Plus Workflow z komunikatorem internetowym Slack w zakresie przesyłania wiadomości. Dla kogo: zintegrowane systemy

Webowe

Plus FTP Client – umożliwia przesyłanie plików za pośrednictwem usługi FTP (Protokołu Transferu Plików). Dla kogo: administracja

Ecommerce

Plus OCI – pozwala na przepisywanie koszyka zakupów z zewnętrznych systemów e-commerce
(np. sklepów) do tabeli zapotrzebowań sytemu Plus Workflow przy wykorzystaniu OCI. Wymagany wdrożony proces zapotrzebowań. Dla kogo: wszyscy

Integracja z bankami

Plus Credit Agricole Integrator

Plus Santander Integrator

Plus PKO Integrator

Plus eVault Integrator

Plus mBank Integrator

Plus BNP Paribas Integrator

Plus ING Integrator

Plus PEKAO SA Integrator

Moduł na czasie: KSEF

Plus KSeF to nowoczesna wtyczka stworzona z myślą o wsparciu przedsiębiorstw
w zarządzaniu e-fakturami zgodnie z wymogami Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Nasze rozwiązanie automatyzuje proces wystawiania, przesyłania
i archiwizacji faktur elektronicznych, zapewniając pełną zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi.

var www clients client1 web1 web application cache images aW0vYmxvZy8yMDIyL0tTZUYyLWJsb2cuanBn
email notification woman hand on the computer lap 2023 11 27 05 04 08 utc 1080x675 1

e-Doręczenia

Plus e-Doręczenia to innowacyjny moduł zaprojektowany w celu wspierania przedsiębiorstw w zarządzaniu elektroniczną korespondencją, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Nasze rozwiązanie automatyzuje proces wysyłania, odbierania i archiwizowania e-dokumentów, a także wyszukiwania adresów
e-Doręczeń i usuwania wiadomości, gwarantując bezpieczną i efektywną komunikację z podmiotami publicznymi.