Plus Workflow - automatyzuj i usprawniaj procesy w firmie

System Plus Workflow na co dzień używany jest przez ponad 15 000 klientów
z różnorodnych branż. Przyśpiesza procesy biznesowe w wielu działach – od HR po finanse, sprzedaż i produkcję. Sprawdź Plus Workflow – najczęściej wybieraną platformę Low-Code do zarządzania procesami biznesowymi.

    + 15 000 użytkowników w Polsce korzysta z Plus Workflow

    Dzięki platformie Plus Workflow nasi Klienci nie tylko minimalizują koszty procesów biznesowych przedsiębiorstwa, ale również zwiększają efektywność pracy. Każdego dnia przyśpieszamy procesy biznesowe w tysiącach firm w Polsce.

    gls1logo
    decathlon logo 1
    jeronimo martins logo 1
    cdprojektlogo1
    ikea logo1
    douglas logo 1

    Jedna platforma, tysiące możliwości

    Platforma Low-Code Plus Workflow jest jednym z najchętniej wybieranych rozwiązań do automatyzacji procesów biznesowych
    i elektronicznego obiegu dokumentów. Bez kodowania, bez ingerencji programistów i czasochłonnego wdrożenia. Jedna platforma
    z szeregiem aplikacji do wyboru, dla każdego działu w Twojej firmie. Wybierasz spośród wielu modułów, a całość procesów swojej organizacji masz stale pod ręką dzięki intuicyjnej platformie. System Plus Workflow to unikalne rozwiązanie o wielu możliwościach, usprawniające procesy biznesowe w różnych obszarach — od procesów administracyjnych i kancelaryjnych, poprzez procesy sprzedażowe, na produkcyjnych i logistycznych kończąc.

    obraz1

    Wymierne korzyści dla organizacji

    Platforma Plus Workflow przynosi wymierne korzyści na każdym polu, takie jak: skrócenie czasu obiegu dokumentu, eliminacja zagubionych/zniszczonych dokumentów, wzrost możliwości monitorowania obiegu dokumentów, usprawnienie procesu przez jego automatyzację, przyśpieszenie analizy lokalizacji kosztów, zmniejszenie kosztów administracyjnych i operacyjnych, skrócenie czasu wyszukiwania dokumentów, jak również wzrost bezpieczeństwa i poufności danych.

    64
    37
    21

    Postaw na sprawdzone rozwiązanie

    Bez kodowania

    Bez kodowania

    Samodzielnie tworzysz procesy biznesowe dostosowane do twoich potrzeb, bez konieczności angażowania działu IT.

    Bez kosztownych inwestycji

    Bez kosztownych inwestycji

    Nie musisz inwestować w kilka rozbudowanych systemów. Plus Workflow zapewnia szereg procesów w ramach jednej platformy online.

    Blyskawiczne wdrozenie

    Błyskawiczne wdrożenie

    Platforma jest gotowa do działania. Intuicyjny interfejs oraz baza wiedzy zapewniają wyjątkowy komfort codziennej pracy.

    Tworzysz swoje procesy lub korzystasz z gotowych aplikacji

    Platforma Plus Workflow daje Ci nieograniczone możliwości. Samodzielnie możesz tworzyć procesy biznesowe dzięki intuicyjnemu edytorowi lub korzystać z gotowych rozwiązań. Wszystkie procesy firmowe masz w jednym miejscu pod kontrolą.

    procesy

    Z poziomu jednej platformy otrzymujesz dostęp do wielu rozwiązań.
    Teraz z Plus Workflow możesz więcej

    Samodzielnie tworzysz procesy biznesowe

    System Plus Workflow wyposażony jest we wbudowaną aplikację służącą do modelowania procesów biznesowych. Plus Workflow Editor jest narzędziem, które umożliwia właścicielom procesów na samodzielne projektowanie i uruchamianie operacji biznesowych w środowisku Plus Workflow.

    Co daje rozwiązanie Low-Code?

    • Możliwość samodzielnego uruchamiania nowych obiegów dokumentów i aplikacji biznesowych;
    • Praca z prostym w użyciu, graficznym studio tworzenia i edytowania procesów;
    • Możliwość wizualizacji formularza i symulacji pracy procesu;
    • Oszczędność czasu i pieniędzy;
    • Możliwość integracji z bazami danych oraz systemami zewnętrznymi.
    Mapa procesu
    E obieg dokumentow baner

    Elektroniczny obieg dokumentów

    Platforma Plus Workflow jest jednym z wiodących na polskim rynku rozwiązań do elektronicznego obiegu dokumentów. Dzięki naszemu rozwiązaniu cyfryzujesz obieg dokumentów firmowych, faktur, umów, dokumentacji HR, procesów onboardingowych oraz wielu innych, według swoich potrzeb. Kontrolujesz przepływ informacji w firmie, przyśpieszasz procesy oraz obniżasz koszty operacyjne. Tysiące naszych Klientów zwiększyło efektywność swojej pracy dzięki wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów z Plus Workflow. Zrezygnuj z tradycyjnego papieru na rzecz digitalizacji. Bądź na czasie, cyfryzuj.

    • Cyfryzujesz dokumenty firmowe;
    • Usprawniasz przepływ faktur;
    • Brak papierologii;
    • Przyśpieszasz procesy w organizacji.

    Szeroki wybór gotowych modułów biznesowych

    Zaprojektowane przez nas wtyczki biznesowe poszerzają zakres funkcjonalności systemu Plus Workflow. Ich wdrożenie odbywa się ekspresowo, dzięki czemu Ty i Twoja firma niemalże natychmiastowo możecie cieszyć się zwiększoną efektywnością procesów.

    Moduły biznesowe, jakie udostępniamy:

    • Umożliwiają skanowanie i OCR dokumentów;
    • Weryfikują kontrahentów na podstawie danych udostępnianych przez serwis Głównego Urzędu Statystycznego
    • Pozwalają na walidację poprawności numeru NIP oraz weryfikację statusu podatnika VAT na podstawie danych udostępnianych przez serwis Ministerstwa Finansów;
    • Umożliwia wysyłanie i odbieranie korespondencji za pośrednictwem systemu eDoręczeń;
    • Pozwalają na wysyłkę przesyłek za pośrednictwem usługi eNadawca;
    • Zapewniają komunikację z Krajowym Systemem e-Faktur w zakresie wysyłania i odbierania faktur ustrukturyzowanych;
    • a także wiele więcej!
    obraz 2
    phones

    Zdalna kontrola nad procesami

    Użytkownicy systemu Plus Workflow mają do dyspozycji dodatkowy moduł – Plus Workflow Mobile. Umożliwia on pracę w każdym miejscu – wystarczy telefon oraz dostęp do Internetu. Dzięki temu, pracownicy nie tylko zyskują większą elastyczność zawodową, ale mają również stały dostęp do najważniejszych dokumentów.

    Aplikacje dostępne z Plus Workflow. Dla każdego działu w organizacji

    grafika hr

    HR

    • Elektroniczna teczka pracownika
    • Onboarding oraz offboarding
    • Zatrudnianie i rekrutacja pracowników
    • Ewidencja czasu pracy
    • Obsługa wniosków urlopowych
    • Akceptacja premii pracowniczych
    • Wnioskowanie o zaliczki

    Finanse ksiegowosc2

    Finanse i księgowość

    • Obsługa faktur zakupu
    • Automatyzacja obsługi faktur i płatności
    • Archiwizowanie dokumentacji klientów
    • Obsługa wniosków kredytowych
    • Obsługa i rozliczanie zaliczek
    • Proces budżetowania
    • Proces inwestycji i projektów

    administracja

    Administracja

    • Elektroniczny obieg dokumentów
    • Opiniowanie umów
    • Rozliczanie delegacji
    • Procesy zakupowe
    • Repozytorium dokumentów
    • Obsługa korespondencji
    • Obsługa reklamacji

    sprzedaz

    Sprzedaż i marketing

    • Proces obsługi kredytu kupieckiego
    • Proces akceptacji ofert
    • Rejestracja i akceptacja zapytań ofertowych
    • Rejestracja i realizacja zamówień klienta
    • Opiniowanie i archiwizacja umów handlowych
    • Elektroniczna dystrybucja faktur sprzedaży do klientów
    • Zarządzanie reklamacjami i zwrotami

    it

    IT

    • Wnioskowanie o nadanie uprawnień dla użytkowników systemów informatycznych
    • Zakładanie kont
    • Ewidencja sprzętu IT
    • Wydanie i obsługa awarii sprzętu IT
    • Proces Help-Desk
    • Zarządzanie zmianą w aplikacjach IT
    • Wnioskowanie o nowy sprzęt IT

    produkcja

    Produkcja

    • Akceptacja substancji chemicznej
    • Zmiana technologii produkcji
    • Akceptacja testów technologicznych
    • Akceptacja specyfikacji produktów
    • Akceptacja wzorów opakowań
    • Akceptacja i dystrybucja dokumentacji technicznej
    • Akceptacja i przegląd receptur

    Najchętniej wybierane funkcjonalności

    Plus Workflow to nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie BPM do zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami. System wspiera elektroniczny obieg dokumentów, ich skanowanie oraz OCR. Umożliwia również projektowanie nowych procesów biznesowych, przy wykorzystaniu dedykowanego edytora Plus Workflow Editor oraz tworzenie e-dokumentów i archiwizowanie treści. Głównym celem systemu jest redukcja kosztów i optymalizacja procesów biznesowych.

    Obieg faktur

    Obieg faktur

    Elektroniczny obieg faktur pozwala ograniczyć czas, jaki należałoby poświęcić na rejestrację, weryfikację i zatwierdzenie faktur w wieloetapowym procesie. Wykorzystanie systemu Plus Workflow poza znaczącą automatyzacją, pozwala kontrolować ponoszone koszty. System zapewnia szybkie odszukanie faktury, eliminuje ryzyko jej zagubienia lub zniszczenia.

    Zapotrzebowania i budzetowanie

    Zapotrzebowania i budżetowanie

    W każdej organizacji ważnym aspektem jest kontrola wydatków w ramach ustalonych budżetów. System Plus Workflow pozwala na utworzenie budżetów przypisanych do konkretnych działów lub numerów MPK. W ten sposób unikamy przekroczenia wydatków i kontrolujemy koszty w czasie rzeczywistym, tworząc w systemie nowe zapotrzebowanie.

    Archiwizacja i opiniowanie umow

    Archiwizacja i opiniowanie umów

    Plus Workflow jest również narzędziem pozwalającym na przygotowanie oraz archiwizowanie wszelkich dokumentów, w tym umów i kontraktów. Umożliwia opiniowanie umów przed przygotowaniem i przekazaniem finalnej wersji do podpisu, który dzięki integracji z platformą wspierającą podpis cyfrowy, zostaje złożony w formie podpisu elektronicznego.

    Obieg korespondencji

    Obieg korespondencji

    Użytkownicy systemu rejestrują korespondencję, a system zapisuje wszystkie informacje o poczcie przychodzącej i wychodzącej w elektronicznym dzienniku korespondencji. System pozwala na pełną kontrolę całej korespondencji firmowej. Dodatkowo zeskanowane dokumenty przychodzące oraz wychodzące archiwizowane są w elektronicznym repozytorium.

    Intuicyjny pulpit AI Plus - wszystko w jednym miejscu

    pulpit

    Wybrane wdrożenia u klientów

    farm frites poland

    Projekt wdrożeniowy systemu Plus Workflow objął swoim zakresem proces akceptacji elektronicznego obiegu faktur, proces specyfikacji produktowych oraz proces zapotrzebowań. Dzięki Plus Workflow składanie zapotrzebowania zakupu, jak również kontrola i weryfikacja przypisanego budżetu zostały zautomatyzowane. Rozwiązanie firmy Suncode zostało zintegrowane z wykorzystywanym przez Klienta systemem ERP – firmy QAD.

    xga 4x3 fabryka frytek w leborku rozbuduje sie 1705336301 1
    Wawa Polczynska gigamarket 808x456 1
    leroy logo new

    Zakres prac wdrożeniowych objął centralę firmy w Warszawie oraz kilkadziesiąt hipermarketów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Przedsięwzięcie objęło analizę procesów oraz ich wsparcie poprzez wdrożenie systemu Plus Workflow. Projekt ten zautomatyzował pracę w dużej mierze trzech kluczowych procesów biznesowych w spółce, które dotyczą sfer: finansów, administracji i księgowości oraz kadr. System firmy Suncode został zintegrowany z wykorzystywanym przez Leroy Merlin systemem klasy ERP – Oracle Financials zlokalizowanym we Francji. Z systemu codziennie korzysta kilka tysięcy użytkowników.

    Najczęstsze pytania

    Dla kogo?

    Dla wszystkich! Nasz system sprawdzi się w każdym środowisku biznesowym, niezależnie od wielkości czy branży do Twojej organizacji.

    Czym jest platforma Plus Workflow?

    Plus Workflow jest naszym autorskim systemem klasy BPM, automatyzującym obieg dokumentów oraz optymalizującym zarządzanie procesami biznesowymi.

    Jakie są funkcjonalności platformy?

    Najprościej rzecz ujmując – nieograniczone. Klient ma do wyboru zarówno gotowe do wdrożenia procesy, jak i możliwość ich spersonalizowanego wykreowania przez naszych specjalistów. Co więcej, dzięki bazowaniu na technologii low-code i graficznym, wbudowanym edytorze procesów, może on samodzielnie zmodyfikować lub stworzyć nowoczesne rozwiązania, bez konieczności angażowania programistów!

    Co zyskuję dzięki Plus Workflow?

    Redukcję kosztów, odciążenie pracowników, wzrost wydajności i efektywności przedsiębiorstwa, przewagę konkurencyjną i wiele, wiele innych!

    Czy trudno jest stworzyć swój proces?

    Absolutnie nie! Plus Workflow Editor zaprojektowany został w taki sposób, by absolutnie każdy był w stanie samodzielnie kreować procesy biznesowe. Mechanizm bazuje na technice drag&drop, a intuicyjny interfejs zapewnia prostotę naszego rozwiązania.

    Jestem zainteresowany. Od czego zacząć?

    Po skontaktowaniu się z naszymi konsultantami my zajmujemy się wszystkim. Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową, która we współpracy z klientem, pozwala nam ustalić jakie obszary w organizacji zostaną zautomatyzowane. Po udanej implementacji Ty cieszysz się licznymi korzyściami, a my dostarczamy kompleksową opiekę powdrożeniową i wsparcie w każdym aspekcie.

    Ile trwa wdrożenie?

    Wszystko zależy od wdrażanych procesów – ich ilości, czy są one gotowe, czy mają zostać indywidualnie zaprojektowane, a także dodatkowych funkcjonalności czy modułów. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań, by czas ten był jak najkrótszy!

    Czym są moduły biznesowe?

    Moduły biznesowe to dodatkowe rozszerzenia systemu Plus Workflow, wzbogacające go o dodatkowe funkcjonalności, takie jak praca mobilna, optyczne rozpoznawanie znaków (OCR), weryfikowanie kontrahentów w Ministerstwie Finansów, separowanie dokumentów za pomocą wygenerowanych kodów kreskowych, a także wiele więcej.

    Z jakich procesów mogę korzystać?

    Nie ograniczamy naszych Klientów i nie narzucamy im zakresu wdrożenia. Zaimplementowane mogą zostać wszystkie te procesy, które będą mogły zostać zrealizowane w danym przedsiębiorstwie, tj. znajdują się w zakresie jego działalności. Podczas konsultacji analizujemy aktualny stan organizacji i doradzamy Klientom optymalne rozwiązania, kierując się maksymalizacją korzyści.

    Czy mogę dokonać integracji ze swoim systemem ERP?

    Plus Workflow może zostać zintegrowany z wieloma systemami zewnętrznymi, w tym oczywiście ERP.

    Zapytaj o produkt