Rozwiązania dla sprzedaży
i marketingu

Aplikacje dostępne na platformie Plus Workflow pozwalają na optymalizację codziennych procesów oraz przyśpieszenie pracy działów sprzedaży i marketingu. Od procesów ofertowania, zarządzania cenami, umowami po przetwarzanie zamówień i obsługę klienta.

Nasza autorska platforma Plus Workflow to zaawansowane narzędzie zaprojektowane w taki sposób, by zoptymalizować procesy sprzedaży i marketingu, integrując najważniejsze działania w jednym systemie. Dostępne rozwiązania automatyzują kluczowe procesy, takie jak obsługa kredytu kupieckiego, akceptacja ofert czy zarządzanie zamówieniami klientów. Dzięki redukcji czasu potrzebnego na obsługę tych codziennych operacji, działy sprzedaży i marketingu mogą skupić się na bardziej strategicznych aspektach ich pracy – budowaniu trwałych relacji z klientami.

Oferowane przez nas procesy to jednak zaledwie procent potencjału Plus Workflow. System skonstruowany jest bowiem w taki sposób, by klient mógł wdrożyć spersonalizowane rozwiązania za pomocą naszych specjalistów lub całkowicie samodzielnie, w graficznym edytorze Plus Workflow Editor.

Jak możemy Ci pomóc?

Nie tylko usprawnimy codzienną pracę sprzedaży i marketingu, ale również zapewnimy pełną transparentność i kontrolę nad procesami, co pozwala na lepsze monitorowanie wyników i szybsze podejmowanie decyzji. Nasze narzędzia umożliwiają również integrację z istniejącymi systemami (ERP, CRM) oraz dostosowanie funkcji do specyficznych potrzeb Twojej organizacji. Dzięki temu możemy sprawnie optymalizować wydajność i skuteczność działań sprzedażowo-marketingowych.

Wspieramy pracę działów sprzedaży i marketingu w zakresie:

  • Obiegu i akceptacji ofert
  • Przetwarzania zamówień klientów
  • Obsługi klienta
  • Obiegu dokumentacji kosztowej
  • Zarządzania cenami i umowami
  • Koordynacji działań promocyjnych
  • Zarządzania kredytem

Nasze rozwiązania sprawdzają się w każdym środowisku biznesowym, niezależnie od branży czy wielkości przedsiębiorstwa. Elastyczność i intuicyjność Plus Workflow wspiera różnorodne procesy, od małych firm po wielkie korporacje, w każdym przypadku maksymalizując potencjał organizacji oraz jej wyniki.

Do gotowych do wdrożenia rozwiązań należą m.in.:

  • Proces obsługi kredytu kupieckiego
  • Proces akceptacji ofert
  • Rejestracja i akceptacja zapytań ofertowych
  • Rejestracja i realizacja zamówień klienta
  • Opiniowanie i archiwizacja umów handlowych
  • Elektroniczna dystrybucja faktur sprzedaży do klientów
  • Proces obiegu i akceptacji cennika
  • Opracowanie i akceptacja wzorów opakowań
  • Moduł Plus Workflow Mobile
  • Moduły integrujące z systemami ERP i CRM

Zapytaj o produkt już dziś